لطفا طلاق بگیرید!

هو 

 

همیشه تا حرف از طلاق میاد همه سعی می کنن دو طرف رو هرطور شده آشتی بدن. هزار نفر هم واسطه می شن تا این اتفاق شوم نیفته! 

 

- زشته - مردم چی میگن؟ - تو زندگی همه از این دعواها هست - به خاطر بچه هاتون کوتاه بیاین! 

  

هروقت از دعواهای پدر و مادرت شکایت کنی، بهت می گن برو خدارو شکر کن که بچه ی طلاق نیستی! 

 

اما من می گم بچه طلاق باشی؛ 

 

بهتر از اینه که پدر و مادرت هر روز با هم جنگ کنن! 

 

بهتر از اینه که هر چند شب یه بار شاهد کتک خوردن مادرت باشی! 

 

بهتر از اینه که هر شب کابوس ببینی و حتی وقتی بیست سالت می شه شبا مدام از خواب بپری! 

 

بهتر از اینه که تو دنیای بچگی از خدا بخوای فردا که از خواب بیدار شدم دیگه مامان و بابا نباشن!  

 

تو این جور خانواده ها معمولا بزرگترا مثل بچه ها به جون هم می افتن و کوچیترا مثل پدر و مادرا غصه می خورن! 

 

آهای مامان و باباهای خودخواه!! 

 

اگه به فکر حرف مردمین، اگه به آبروتون توی فامیل فکر می کنین، اگه می ترسین بچه هاتون بدبخت بشن!! یا هر اگه ی دیگه ای ... لطفا طلاق بگیرین!


نظرات 7 + ارسال نظر
Mohammad چهارشنبه 1 تیر 1390 ساعت 17:03

به نظر من در این مورد اصلا نمیشه به صورت کلی نظر داد. این مساله نسبی هست و در هر جا می تونه متفاوت باشه.
ولی به نظر من جدا شدن هم می تونه خود خواهانه باشه! این قضیه خیلی مفصل باید بررسی بشه. با یه نظر نمیشه توضیحش داد.

سنگ صبور جمعه 3 تیر 1390 ساعت 01:14 http://bsangesabur.blogfa.com

سلام
خوشحالم که نوشته هات رو میخونم . زودتر خبر میدادی .

کاش آدما انقدر خودخواه نبودند و خودپرست ... همه مشکلات از خود پرستی ست به جای خدا پرستی.

لینک شدید .

سلام.

منم خیلی خوشحالم که نظرت رو می بینم.

کاملا موافقم با حرفات. خودپرستی به جای خداپرستی.

تو هم لینک شدی عزیز.

ستوده پنج‌شنبه 9 تیر 1390 ساعت 16:25

سلام خانمی .
منم همیشه همین نظر را داشتم .
چقدر بده که بچه هامون درباره ما اینجوری فکر کنند .
من را یاد بچه گیهام انداختی وقتی که مادرم از ناراحتی میگفت خودم را میکشم ومن همیشه میترسیدم که هر وقت میرم مدرسه یا خواب هستم مادرم بلایی سر خودش بیاره .
هر چند هرگز این اتفاق نیفتاد ولی یاد تاخش همیشه با من موند .
حالا من یاد گرفتم که هیچ وقت این کلمات را به بچه هام نگم

سلام خانم گل.

خوشحالم که بازم میبینمت.

بیشتر از اون خوشحالم که بچه هات مادر فهمیده اى مثل شما دارن.

درسته که طلاق مذمت شده خداست، ولى ازدواج بدون شناخت و تحقیق هم مورد پسند خدا نیست.

ممنون بابت نظرت.

ستوده پنج‌شنبه 9 تیر 1390 ساعت 16:26

عیدت هم مبارک خانمی

عید شما هم مبارک عزیزم.

مهدی شجاع یکشنبه 12 تیر 1390 ساعت 20:46 http://zoze.blogsky.com

یاد آهنگ یاس - به خاطر من ، افتادم.موضوع تقریبا همینه.

طلاق بعضی وقتا بهترین راهه.

شهاب رضا دوشنبه 13 تیر 1390 ساعت 18:52 http://shrz.blogfa.com

هه یییییییییییی

چی بگوم

ToAm Mituni جمعه 24 تیر 1390 ساعت 21:46 http://farachavoshi.blogfa.com/

سلام...

با محمد موافقم..

نمیشه به طور کی نظر داد...

به نظرم درصد بالا به انتخاب اولیه بستگی داره...

اینکه بچه ها ضرر میبینن درسته و این:
"اما من می گم بچه طلاق باشی؛
بهتر از اینه که پدر و مادرت هر روز با هم جنگ کنن!
بهتر از اینه که هر چند شب یه بار شاهد کتک خوردن مادرت باشی!"

طلاق یه راهه حله و معمولا راه آخر...

پس این نسخه باید با دقت! پیچیده شه.

سلام باران جان.

درسته که طلاق آخرین راهه ولی اگه زن و مرد زمان ازدواج یه خورده چشماشونو باز کنن و حتی بعد ازدواج تا بچه دار شدن با کسی رودروایسی نداشته باشن کار به این جا نمی کشه.

ممنون از نظرت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد