سالروز

هو


چه خوب که به تو رای دادم ...


این سکوت از سر رضایت نیست

این سکوت الهام بخش وحدت است


نظرات 7 + ارسال نظر
ستوده یکشنبه 22 خرداد 1390 ساعت 18:11 http://saba055.blogsky.com/

منم خوشحالم که بهش رای دادم راضی هستم از اینکه او را انتخاب کردم خادا نگهدارش باد .
سکوت سرشار از ناگفته هاست وناگفته ها پر بها ترین داشته هاست .
به امید پیروزی بر این دژخیمان

نظر قبلی شما به طرز شگفت انگیزی به جای تایید، حذف شد!

عذر تقصیر.

ممنون از حضورتون.

ستوده یکشنبه 22 خرداد 1390 ساعت 18:33 http://saba055.blogsky.com/

ببخشید منظورتون کدوم نظرم بود من فکر کنم همین یک نظر را دادم اگر یادم باشه .
نکنه من آلزایمر گرفتم یادم نمیاد

نظر واسه پست قبلی بود.

شرمنده.

سارا یکشنبه 22 خرداد 1390 ساعت 22:01

سلام
خوشحالم که از انتخابت راضی هستی ...سکوت الهام بخش وحدت...جالب بود.
سکوت رو دوس دارم .... به نظر من سکوت گاهی صداش خیلی بلندتر از داد هستش! به قول یکی از دوستام امان از این سکوت کر کننده..افسوس!...بگذریم...چشم ...هستیم در خدمتتون...هر وقت اومدم نت به اینجا سر میزنم....بدرود

Mohammad چهارشنبه 25 خرداد 1390 ساعت 11:50

اینکه نوع دیدگاهت تغییر نمی کند، حسن بزرگی ست و من تحسینت می کنم. خوشحالم که شرایط هم با دیدگاهت سازگار بوده.

من تحسینش می کنم. "این سکوت الهام بخش وحدت است"

ممنونم از لطفت.

یه جاهایی دیدگاهم تزلزل پیدا کرده بود اما باز بهش ایمان آوردم.

ستوده پنج‌شنبه 26 خرداد 1390 ساعت 12:39

عیدتون مبارک .
روز پدر را به همه پدران خوب تبریک میگم

جواد پنج‌شنبه 26 خرداد 1390 ساعت 17:51

سلام سولماز عزیز
خوبی!؟
کوتاهیش به دل نشست!
ممنون

ToAm Mituni شنبه 18 تیر 1390 ساعت 02:18 http://farachavoshi.blogfa.com/

سلام...

به قول محمد پایبند بودن به دیدگاه خوب است تا وقتی چیزی بهتر نیافتیم...

و حالا شما چیزی بهتر نیافتید لابد!

روزی را میبنم که تمام سیاهی های این دوران (۳۰ و اندی سال) رو میشود... آنوقت فهمیدن بد و خوب آسان است.. اکنون چه میکنیم؟

سکوت الهام بخش وحدت: یعنی کار مقام ارشد من غلط است ولی چون نمیتوانم و زورش را ندارم حرف نمیزنم! مثله وقتی که آقای خاتمی آیت الله منتظری را حبس خانگی کرد...

حالا هم که خوشبختانه فرمودند خط قرمز دستگیری کابینه من است(که قابل تحسین است)... موضوعی که در مصاحبه ای که از تلویزیون پخش شد سانسور کردند اما در سایت خود محموداحمدی نژاد موجود است!

و این است سکوت الهام بخشه وحدت!

باور کن اینها را نگفتنم که عقیده ات را تغییر دهی... نظرم را راجع ب پست نوشتم... فقط همین!


و فقط نظر من بود.../

سلام باران جان.

باورت میشه منتظر نظرت بودم؟

شعار من هنوز همون شعار چند سال پیشه. آدم گاهى مجبوره بین بد و بدتر یکیو انتخاب کنه.

با راى ندادن هم مخالفم. چون قدرت تصمیم گیرى آدمو ضعیف میکنه.

مسلما احمدى نژاد هم مثل همه آدما پر از عیب و نقصه. اما من جسور بودنش رو دوست دارم. همین که حاضره بیاد تو میدون خودش کلى ارزش داره.

البته هرکس حق داره راجع به هر موضوعى نظر خودش رو اعلام کنه.

خوشحالم که سر زدى، خیلى.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد