...

هو


بنی آدم اعضای یک پیکرند

که در آفرینش ز یک گوهرند


مرگ بر آمریکا!


آمریکا ≈ کشور

کشور ≈ جامعه

جامعه ≈ ملت

ملت ≈ مردم

مردم ≈ ما

ما ≈ من و تو

من و تو ≈ آدم

آدم ≈ خدا*


مرگ بر خدا!


*نَفَخَ فِیهِ مِنْ رُوحِهِ
نظرات 7 + ارسال نظر
Mohammad شنبه 7 خرداد 1390 ساعت 21:00

مرسی دیدگاه جالبی بود که واقعا از این زاویه به این شعار نگاه نکرده بودم.
سیاستهای برخی سیاسیون این کشور غلط است. به کار بردن این شعار چندان دردی را دوا نمی کند!
البته این یک طرف ماجراست، یک طرف دیگر هم ادیسون و سایر خدمت های همین آمریکایی هایست که باید بمیرند! اینجاست که بی معنی بودن این شعار بیشتر جلوه می کند!

javad سه‌شنبه 10 خرداد 1390 ساعت 22:42

استغفر الله !!!
اعوذ باالله من الشیطان الرجیم :-D

مهدی شجاع شنبه 14 خرداد 1390 ساعت 21:27 http://zoze.blogsky.com

جالب بود.
خیلی وقته که به این نتیجه رسیدم.
نشون ندادن بدی های خودمون و در عوض نشون دادن بدی های دیگران نتیجه ش این میشه که وقتی یکی میگه بگید مرگ بر آمریکا ما هم تکرار میکنیم.
هر بلایی که سر ما یا بقیه کشورا میاد مقصر همون ملته نه کشوری مثل آمریکا (هر ابر قدرتی).

سارا جمعه 20 خرداد 1390 ساعت 18:08

سلام...خوبی عزیزم؟
واییییییییی کلی خوشحالم که اومدم ب وبت سر زدم ....
ابجی جونم یه حسی بهم دست داد ....انگار همیشه مینوشتی و من همیشه میومدم سر میزدم! ...رنگ قالب مرهمی شد بر احساس ناخوشاینده ۲ سال پیشم! باور کن..یادته یه عکس فرستاده بودم...از برنامه بوم سفید و اسممون رو به ماژیک زرد نوشته بودن...و من ناراحت از اینکه چرا زرد؟؟ چرا با قرمز یا مشکی ننوشتن که تو عکس خوب باشه ....ولی تو گفتی رنگه زرد رو دوست داری...(احتمال میدادم واسه دلخوشیه من گفتی!) اما الان دیدم نه بابا واقعا دوست داری این رنگو ...یادش به خیر

سلام عزیز دلم.

انقدر خوشحال شدم نظرتو دیدم.

آره یادمه سارا جونم. چقدر ذوق کرده بودم اون روز. یادش بخیر.

راستی اگه می تونی اون عکسو برام بفرست. کلی دنبالش گشتم ولی نبود.

بازم بیا.

سارا جمعه 20 خرداد 1390 ساعت 18:34

پس چرا اینقدر دیر ب دیر اپ میکنی؟؟ نمیگی مردم منتظرن؟(حالا انگار خودم از کی اومدم اینجا:D ) من دلم دست نوشته های تو رو میخواد ...انیجا یه ارامشه عجیبی رو بهم داد. واسه اینکه مدیرش تویی عزیزم.دوست دارم مراقبه خودت باش...

ستوده یکشنبه 22 خرداد 1390 ساعت 18:13 http://saba055.blogsky.com/

خیلی جالب گفتی درسته .
آن کسی که ارزوی مرگ برای دیگری را به مردم دستور میدهد امروز مردم آرزوی مرگ او را دارند .

ToAm Mituni شنبه 18 تیر 1390 ساعت 02:09 http://farachavoshi.blogfa.com/

سلام...

خیلی دیره ولی مینویسم....

از وقتی معنی مرگ رو فهمیدم با این شعار مشکل داشتم...

مرگ خواستن حتی برای دشمن را درست نمیدانم... (دشمنان ساختگی که هیچ!)

دیدگاه نو و جالبی بود...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد